9 Kasım 2014 Pazar

Şaguç Köprüsü

Ufak bir ateş yakmak istiyorum ama çevresinde hep sen ol. Yeni şeyler öğrenme konusunda iyi değilim, ama Şaguç Köprüsü diye bir yer öğrendim. Ben gördüm, bir şeye benzemiyor ama istersen gelirim seninle. Yaşamak öğrenme süreci falan demişlerdi ama ben bildiklerimi unuttum. Bu yüzden Şaguç Köprüsü'nü bir kağıda yazdım. Kağıdı kaybederim diye ezberledim, iyi yapmışım, kağıt kayıp. Zaten şaguç köprüsü de bir boka benzemiyor ama gene diyorum; isteren gelirim seninle. Fino köpeği gibiyim; hoşt dersen giderim, çağırdığında da gelirim. Evden çıkmıyorum şu sıra.

   Ben hep gece yazıyorum, korkma, ben seni korurum geceden. Fazıl Hüsnü Dağlarca bir şeyler demiş bu konu hakkında ama bunu burada anlatacak değilim.


  Parçalamaya ve anlamaya hazırım.
  Yeter ki önüme bir şey koy.

  Kaybetmeyi göze alamayayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder